Her vil du få se den lille produksjonen min fra hobbyrommet mitt, enten det er av papir, lerret eller garn. Lager også hårklemmer, dekorerte fyrstikkesker og notatbøker, kort, innbydelser, bordkort ol på bestilling, så bare ta kontakt om du ønsker noe (jeanetthiimegeland@hotmail.com)!



søndag 14. februar 2010

Valentinesday, morsdag og fastelavensøndag!

Idag er det både fastelaven, morsdag og valentinesday. Min første morsdag, forresten, men pappaen til Olivia er offshore, så det blir ikke noe særlig feiring. Ikke har jeg boller og krem heller, så vi har bestemt oss for å ha en liten ekstra feiring når han kommer hjem igjen. det ble uansett et lite valentineskort som ligger og venter på ham når han kommer hjem. Det skal også være med i oppfordringen til "Cards for men; Challenge no.3" (http://cardsformen.blogspot.com/)
Prøvde meg også på et blomsterpottekort som jeg tenkte skulle være et morsdagskort til min mor. Det skal være med i utfordringen til "Sukkersött; uten stempeltrykk" (http://sukkersott.blogspot.com/).
Valentineskortet :)

Blomsterpottekort


Kortet kan dras ut av potten.
Det ble større plass å skrive noe på baksiden av blomstene.

4 kommentarer:

  1. Thanks for joining in with us at Cards for Men and good luck with the challenge.

    Donna

    SvarSlett
  2. Oh this is so gorgeous I love your photo of your dog hes so cute. Thank you for joining us at Cards for Men, and good luck with the challenge. With love and hugs Shirleyxxxx

    SvarSlett
  3. Jeg likte så utrolig godt dette blomsterpottekortet ditt! Så stilig det var! Har ikke sett disse før;) Kanskje jeg må prøve meg på et jeg og!
    Tusen takk for at du er med hos Sukkersøtt!
    Klemmer fra Kristine;)

    SvarSlett