Her vil du få se den lille produksjonen min fra hobbyrommet mitt, enten det er av papir, lerret eller garn. Lager også hårklemmer, dekorerte fyrstikkesker og notatbøker, kort, innbydelser, bordkort ol på bestilling, så bare ta kontakt om du ønsker noe (jeanetthiimegeland@hotmail.com)!



fredag 12. mars 2010

Tre nye kort igår kveld...

Var ganske effektiv i går kveld og fikk laget disse tre kortene som jeg ble ganske fornøyd med! Det ble et bursdagskort til en liten gutt. Jeg skal trykke på f.eks "3 år" på det, men må først finne ut hvem som skal få kortet (og isåfall hvor gammel han er).




Det ble også et bryllupskort til noen som nettopp har giftet seg. Det morsomme er at jeg synes denne tegningen faktisk ligner litt på de som har giftet seg :)




Tilslutt laget jeg et nyfødt-kort som et vennepar av oss skal få. De venter en liten gutt i begynnelsen av april.




Nå skal jeg ta en titt på vandrepakken som kom i posten idag med stempeltrykk. Skal prøve å stemple opp egne trykk slik at jeg kan sende den videre imorgen. Vet nemlig at det dukker opp en vandrepakke til de nærmeste dagene ;)

2 kommentarer:

  1. Guri så nyyydelige kort du lager :))
    Syns du er utrolig flink :))

    SvarSlett
  2. Kjempeflotte kort! Likte spesielt godt det første:)

    SvarSlett