Her vil du få se den lille produksjonen min fra hobbyrommet mitt, enten det er av papir, lerret eller garn. Lager også hårklemmer, dekorerte fyrstikkesker og notatbøker, kort, innbydelser, bordkort ol på bestilling, så bare ta kontakt om du ønsker noe (jeanetthiimegeland@hotmail.com)!



mandag 2. august 2010

Utfordring #2 hos Anonyme Scrappere

Denne gangen hos Anonyme Scrappere (http://anonymescrappere.blogspot.com/) skulle vi bli inspirert av denne skissen:
Slik ble mitt bidrag:
Inni kortet:
Baksiden:

To av panelene er opphøyet med 3D-puter, så hele kortet har fått en 3D-effekt. Dette skulle egentlig være et kort jeg laget på bestilling, men havnet på sykehuset med vår lille jente (feberkramper), så jeg fikk ikke levert det da jeg skulle :(

1 kommentar:

  1. For et flott kort, nydelig motiv!
    Kjedelig å høre at snuppa di måtte på sykehus, håper alt er bra nå.
    Takk for at du deltar hos AS.
    Klem fra Anne.

    SvarSlett