Her vil du få se den lille produksjonen min fra hobbyrommet mitt, enten det er av papir, lerret eller garn. Lager også hårklemmer, dekorerte fyrstikkesker og notatbøker, kort, innbydelser, bordkort ol på bestilling, så bare ta kontakt om du ønsker noe (jeanetthiimegeland@hotmail.com)!



onsdag 16. juni 2010

Enda et kort...


Et kort til, men ble ikke så fornøyd med selve bildet av det... Kortet ser mørkere ut på bildet enn det egentlig er, og halvperlene i metallblomstene er i virkeligheten like lyse som halvperlene på swirlen.

4 kommentarer:

  1. Fy søren så fint det kortet var! Det nydeligste jeg har sett på lenge!

    SvarSlett
  2. Så flotte farger, nydelig mønsterark, og motivet og de hjørnene er jo bare såå fine! :)

    SvarSlett
  3. For et fantastisk fint kort du har laget! Oppsettet var bare NYDELIG! Kanskje jeg endelig kan få brukt disse hjørne-tingene mine også...

    SvarSlett