Her vil du få se den lille produksjonen min fra hobbyrommet mitt, enten det er av papir, lerret eller garn. Lager også hårklemmer, dekorerte fyrstikkesker og notatbøker, kort, innbydelser, bordkort ol på bestilling, så bare ta kontakt om du ønsker noe (jeanetthiimegeland@hotmail.com)!



lørdag 12. juni 2010

Endelig nye kort igjen!

Et bursdagskort...

Dette har ikke fått tekst ennå ettersom jeg er usikker på hvilken anledning jeg skal bruke det til.


"Nyfødt-kort" som ble laget med en klåfingret 8-mnds jente på fanget som gjerne ville hjelpe til ;)


Et veldig ENKELT kort til noen som har flyttet i nytt (gult) hus...


2 kommentarer:

  1. Masse fine kort du har laget. Det øverste var nydelig! Ofte syns jeg at metallpynt er vanskelig å bruke, men metallpynten din passer perfekt
    sammen med resten av fargene på kortet:)

    SvarSlett
  2. Fy søren så produktiv da!! Lekre!! Veldig varierte kort, KJEMPEBRA!!!

    SvarSlett