Her vil du få se den lille produksjonen min fra hobbyrommet mitt, enten det er av papir, lerret eller garn. Lager også hårklemmer, dekorerte fyrstikkesker og notatbøker, kort, innbydelser, bordkort ol på bestilling, så bare ta kontakt om du ønsker noe (jeanetthiimegeland@hotmail.com)!



fredag 24. september 2010

Den nye hobbykroken.







Hobbykroken min er flyttet opp til loftet. Den er nå på et rom som er kombinert kontor/hobbyrom. Har mesteparten av hobbytingene mine nedpakket i skuffer, og synes det fungerer ganske greit, selv om jeg da ikke har alt foran meg når jeg skal begynne å lage noe. Vet allikevel litt av hva jeg har rundt omkring i de forskjellige skuffene. Som dere ser har jeg utvidet med et ekstra skrivebord + skuffeseksjon, så jeg har jo dobbelt opp med plass i forhold til det jeg hadde i forrige hobbykrok :) Eneste minuset foreløpig er at det er ganske dårlig lys der på kveldstid, så det skal fikses....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar