Her vil du få se den lille produksjonen min fra hobbyrommet mitt, enten det er av papir, lerret eller garn. Lager også hårklemmer, dekorerte fyrstikkesker og notatbøker, kort, innbydelser, bordkort ol på bestilling, så bare ta kontakt om du ønsker noe (jeanetthiimegeland@hotmail.com)!



søndag 26. september 2010

Scrappekrigen oppg. 4


På denne oppgaven fikk vi en skisse å gå etter, og det skulle være masse lilla. Ble veldig fornøyd med mitt kort denne gangen, og resultatet viste at det ikke bare var jeg som likte det. Kortet vant faktisk denne omgangen i sin gruppe :) *kry* Da jeg laget kortet gikk det opp for meg hvor mange lilla nyanser som finnes! Alt ifra de som heller mer mot rosa - til typisk "jule/advents" lilla - til de som heller mer mot blå.

2 kommentarer:

  1. Du er virkelig utrolig flink!!! Jeg elsker stilen din, helt etter min smak :)

    SvarSlett
  2. Jeg bare elsker det kortet her... Utrolig nydelig..

    SvarSlett