Her vil du få se den lille produksjonen min fra hobbyrommet mitt, enten det er av papir, lerret eller garn. Lager også hårklemmer, dekorerte fyrstikkesker og notatbøker, kort, innbydelser, bordkort ol på bestilling, så bare ta kontakt om du ønsker noe (jeanetthiimegeland@hotmail.com)!



lørdag 2. oktober 2010

Scrappekrigen oppg. 5



Det var en fin skisse vi skulle følge denne gangen, men jeg følte allikevel ikke jeg ble særlig fornøyd med kortet, så jeg laget et til. Det jeg valgte å levere inn endte på 2.plass, så det kan jo ikke ha vært så gale da ;) Begge er altså laget etter samme skisse, og det er det blå som var med på konkurransen.

11 kommentarer:

  1. Åå, var det ditt kort!!! Jeg bare elska det, og det fikk min stemme:)

    SvarSlett
  2. Helledussen for noen nydelige kort! =D
    Ja, du må bare oppdatere bloggen så vi får se hva du har tryllet fram! =D

    SvarSlett
  3. WOOOW, utrolig nyyyydelige kort, så veldig veldig flink du er da :D

    SvarSlett
  4. Det var noen nyyydelige kort du hadde laget :)

    SvarSlett
  5. Så utrolig fint det nederste kortet var! Det var liksom ikke typisk jentekort :)

    SvarSlett
  6. så nyyydelig dåpskort! lekker blogg :)

    SvarSlett
  7. Skikkelig nydelig kort:)De var lekre begge to:)

    SvarSlett