Her vil du få se den lille produksjonen min fra hobbyrommet mitt, enten det er av papir, lerret eller garn. Lager også hårklemmer, dekorerte fyrstikkesker og notatbøker, kort, innbydelser, bordkort ol på bestilling, så bare ta kontakt om du ønsker noe (jeanetthiimegeland@hotmail.com)!



fredag 29. januar 2010

Har forsøkt meg på et mappekort...










Vet ikke helt om jeg ble fornøyd eller ikke... Gjorde noen småfeil underveis, så jeg måtte bare prøve å gjøre det beste ut av det. Laget det til en konkurranse på BV, men ble selvfølgelig ferdig med det 5 min for sent. Dette er et kort som sikkert en av alle de gravide jeg vet om nå kommer til å få. Inni midten skal jeg enten skrive en hilsen, legge vet et lite løst kort m/tekst eller legge ved en liten presang.
Kortet kan nesten se svart ut, men det er brunt ;)

1 kommentar:

  1. Hei i natta ..
    Kortet var jo kjempeflott,og du er flink.
    Kreativ hilsen i natta fra Helle :-)

    SvarSlett