Her vil du få se den lille produksjonen min fra hobbyrommet mitt, enten det er av papir, lerret eller garn. Lager også hårklemmer, dekorerte fyrstikkesker og notatbøker, kort, innbydelser, bordkort ol på bestilling, så bare ta kontakt om du ønsker noe (jeanetthiimegeland@hotmail.com)!



søndag 10. januar 2010

Mine første forsøk








Javel, nå har jeg også fått meg en liten blogg hvor jeg kan vise fram det jeg forsøker meg på. Foreløpig har jeg kun laget et par kort og èn eneste LO + pyntet en boks og laget "til/fra-lapper" til julepresangene. Ikke allverdens å skryte av, med andre ord... MEN; mer kommer etterhvert :)

Ellers synes jeg det er veldig kjekt og inspirerende å følge med på bloggene til alle de kreative sjelene rundt omkring. Jeg er også et lite konkurransemenneske, så kanskje jeg forsøker meg på noen konkurranser også etterhvert ;)

4 kommentarer:

  1. Hei...
    Synes du har laget noen fine kort...Du er nå flinkere enn meg :ob det må jeg si...

    Gleder meg til å se hva mer du lager fremover...

    SvarSlett
  2. Så flotte kort du har laget - gleder meg til å se hva mere du kommer til å lage fremover!

    SvarSlett
  3. Nydelige kort! Gleder meg til å se mer her i bloggen din! :o)

    SvarSlett
  4. Gratulerer med bloggen.
    Nydelige kort du har lagt ut. :)

    SvarSlett