Her vil du få se den lille produksjonen min fra hobbyrommet mitt, enten det er av papir, lerret eller garn. Lager også hårklemmer, dekorerte fyrstikkesker og notatbøker, kort, innbydelser, bordkort ol på bestilling, så bare ta kontakt om du ønsker noe (jeanetthiimegeland@hotmail.com)!



søndag 17. januar 2010

Sketch Saturday #86 + Just Magnolia - "Thank you"





Nå har jeg prøvd meg på to utfordringer i ett kort! Jeg fulgte skissen til Sketch Saturday (utfordring nr 86) samtidig som jeg kombinerte den med utfordringen til Just Magnolia. Der skulle det lages et kort med Magnolia-stempel, og det måtte være et "Thank you"-kort. Dette er det eneste Magnolia-stempelet jeg har foreløpig, men det blir nok flere etter hvert. Jeg har heller ikke allverdens utvalg av ProMarker-tusjer. Går for tiden og venter på to pakker med tilsammen 24 nye tusjer. 2 uker siden jeg bestilte dem, så de er nok rett rundt hjørnet (får jeg håpe). Med det utvalget tusjer jeg har foreløpig, ble det et ganske vårlig fargevalg av mønsterpapir. Ikke akkurat det som passer best til et stempel hvor de står på skøyter...
Idag dukket det opp to nye pakker i posten som jeg har ventet på. En fra Papirloftet og en fra Papirplaneten :) Masse kjekt! Noen nye stempler og masse pynt ;)

2 kommentarer:

  1. what a fabulous bright and beautiful card Jeanett...I love the mix of colours...thanks for joining in with the Just Magnolia challenge
    Mina xxx

    SvarSlett
  2. Hiya Jeanet, thanks for joining us at Sketch Saturday hun with you're beautifull card. Good luck. Hugs Terry

    SvarSlett