Her vil du få se den lille produksjonen min fra hobbyrommet mitt, enten det er av papir, lerret eller garn. Lager også hårklemmer, dekorerte fyrstikkesker og notatbøker, kort, innbydelser, bordkort ol på bestilling, så bare ta kontakt om du ønsker noe (jeanetthiimegeland@hotmail.com)!



mandag 11. januar 2010

Min aller første LO!


Har gått og lurt på hvordan jeg skulle lage min første LO. Har liksom ikke kommet igang, men så var det en håndkonkurranse på BV jeg fikk lyst til å prøve meg på. Der skulle vi bli inspirert av en skisse, og dette ble resultatet. Er ganske fornøyd med den. Ble en ganske søt LO, men det skulle bare manglet med en så søt jente på ;) Den fikk forresten delt 2. plass (av 6). Fikk ihvertfall mersmak til å forsøke meg på flere LOer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar